Idag efter 16 dagar(!!!!!) så får jag äntligen tillbaka mitt pulsband!! Vet ni då vad idiotierna har skrivit på brevet? Följande står att utläsa:
”Enheten är för smutsig att hantera. Vi tillhandahåller gärna service, vi ber dock dig att skicka din enhet till oss så ren som möjligt. Därför returnerar vi enheten till dig för rengöring.”
Fy fan, jag är så arg så att jag kokar!! Ser pulsbandet skitigt ut på bilden? Nej, det är vanlig användning av det! Dessutom har det inte stått skrivit någonstans om att jag skulle rengöra det. Det här var det sämsta bemötandet jag fått från något företag jag någonsin varit kontakt med! Inte bara att servicen dröjt i hela 16 dagar, jag får tillbaka det såhär!!! Jag har använt Polar i hela min aktiva karriär, men detta var fan droppen. Ni kan dra åt helvete, hela jävla Polar, fy fan!!! Sprid gärna detta så mycket ni kan!
7 kommentarer:
Köp garmin, bästa servicen någonsin!!!
Jag hade också kokat av ilska efter det brevet. Förstår dig fullt ut ! Kör skiten genom en avfallskvarn.
Blir nog så Julian!
Tack, lite väl arg reaktion av mig, men men! :(
Håller med om servicen från Garmin. Har genom åren haft 2 pulsband som strulat, senaste bara för nån vecka sen. Kontakt med support, vips, nytt band på väg hem utan vidare krångel
Snyggt. Så var Polar förr också. Inte längre...
Klart som fan du ska rengöra grejerna innan du skickar iväg dom.
Ja, om dom var skitiga så. Men nu var så icke fallet.
Skicka en kommentar